Sekerpare_ SeNaGT Tığ işi biliyorum çok güzel şeyler ördüm ama telde yok şimdi kağıt ipten çanta makrome ipten kırlent merakı başladı üç minikle yapabilir miyim bilmiyorum
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan SeNaGT ben de değil de annem örer yazma patik lif yelek her şeyi yapar yani 😀
reri SeNaGT Ara ara gelirler bana da değişik hobilerim olur. Bi ara mefruşat yapmaya başladım. Takı yaptım arkadaşlarıma hediye. Dikiş kursuna gittim. En son bi yelek örmüştüm arkadaşımın oğluna ama fotoğrafı yok 😀
Meri-Mel Ben iğne oyası yapmıştım çok az bir de havlu kenarı,dantel falan yapmıştım bir tane de yelek ormustum 🌸