Bebem 8 ay 5 günlük ve 4 gündür uyumak istemiyor. Yatırdığım an hatta yatak odasının kapı eşiğinden girdiğimiz an ağlamaya başlıyor etinden et koparcasına. Uyku aralıkları 4-4.5 saati buluyor. Sabah 9da uyandı ve 13.40a kadar uyutamadım. İkinci gündüz uykusuna 18.40 da geçip 19.20 de uyandı ve gece 00.10 a kadar uyumadı. Artık eşimle sırf uyusun diye çarşafa koyup sallıyoruz. Evdeyse… Ne yapacağım bilmiyorum, çok yoruluyorum ve sinirlenmeye başlıyorum. Lütfen bir çözümü var deyin. 😞