nimossh
Ne kadarlık bebeğiniz ? Sağın yaparsanız daha da artar sütünüz. Şayet yeni doğum yaptıysanız 1-1,5 ay sonra memeler terbiye oluyor , süt üretimi bebeğin içebileceği kadar oluyor ve şişme, akma durumları kalmıyor. Benimde öyle olmuştu , bir süreden sonra şişmemele geçti rahatladım.