yagizatlas abartmadan sağlıklı beslenebilirsiniz. Bebeğim haftaya bir yaşını dolduracak ben hamile kaldığım kilonun da altındayım. Diyet falan yapmadım. Normal beslendim abartmadan yedim tatlı abur cubur yemedim. Yeme krizleri gelince de havuç salatalık marul yedim öyle atlattım o açlık krizlerini. O şekilde verdim kiloları. Bir de her sabah kahvaltıda 2 haşlanmış yumurta domates salatalık ve yeşillik tükettim. Sütüm hem bebeğime yetti hem de iyi kilo aldırdı.