Gamzelikiz_34 oğlum şuan bana çok düşkün ilk doğduğunda babasıyla uyurdu 5.aydan sonra hiçbir şekilde uyumuyor çok yorgun olduğumda güzel oluyordu uyuyordum en azından baba derdi şimdi baba demeyi inatla birakti dede diyor eşim sarildiginda hemen bana yapisir sarılır az dur oğlum desek hemen ağlamalar başlar babasiyla güzel vakit geçirmeyi ve gezmeyi çok seviyor ama bir zaman sonra anne anne diye aranmaya basliyor bir yandan hoşuma gidiyor bir yandan çok yorucu geliyor