pembikmom Kızlar düğün için hangisi daha güzel sizce 1 https://hizliresim.com/9ase0z7 2 https://hizliresim.com/eus2ydc
defneduruu pembikmom elbiseni atarsan daha iyi yorum ala bilirsin canm ikisi de ayrı ayrı çok güzeller
minikkurabiyee pembikmom elbiseniz çok taşlıysa 2 ile olunca çok taşlı olur mu diye düşündüm ama elbiseyi görmek lazım
pivpivpivahmedmuhsin pembikmom Elbiseniz taşlıysa daha düz ve elbiseyi en plana çıkaracak bir ayakkabı tercih etmelisiniz. Şık ve ucuz görüntü arasındaki ince çizgiyi bu ayakkabılar çok aşar. 💕
minikkurabiyee pembikmom rica ederim ama isterseniz daha sadece bir şey bakabilirsiniz böylelikle elbiseniz daha ön planda olur
Tortilla_ Olan bende var. Aslında rahat bi ayakkabı ama o bilek kısmında toka var daraltıp genişletebiliyorsun. Ama sürekli kendi gevşiyordu. Ama aldığım fiyata göre FP ürün Ayakkabının benzerini arkadaşım aldı. Burun kısmı çok uzundu. Sivriydi baya. Eğer elbise uzunsa altında sırıtmıyor ama kısa bi elbiseyse sırıtabilir