ne amozonmuş yaa 😃😃nefretlik geldi
Adababy evet ya Amazon’u silesim geldi telefondan
Adababy çok şükür prime day bitti biz prime döneme geçtik artık fenalık gelmişti 😂
Adababy bende Amazon yok ha bire Hepsiburada çıkıyor ve bitmedi
Adababy ay ben de bi bana sanıyorum uygulamayı silecektim en son. Bitti mi gerçekten
Urazinannesiqw ben çıktığı an uygulamadan çıkıyodum cinnetlikti😄
Adababy şükür bitti , bir yorum yazarken iki kere reklam izliyordum resmen
Urazinannesiqw Benim hala çıkıyor reklam nasıl bitti 🤣
Yusufagahinannesi o daha fenası 5. saniyesi bekletiyodu😀
imaddesi ay yoksa yenisimi geliyor😱😱
momeymen bitti aşkım
Adababy yok yok siz Amazon derken bende hep Hepsiburada vardı🥲
Adababy ay ağzın bal yesin yav 😃
Adababy kampanya dönemi bitti çünkğ😂
Adababy nasıl ne zaman bitti bende niye bitmedi 🤦🏻♀️