Ve hala bi anne kelimesini duyamadım çok üzülüyorum hergun ağlıyorum ne yaparsam yapıyım olmuyo nereye gidersek huysuzlaniyo 10 dk iyi sonra birden agliyo konuşamadığı için anlamıyoruzda bi kelimesi bile yok en son geçen sene bababaa diye bilinçsiz babildiyodu okadar 2.5 senedir ozel egitim rehabilitasyon merkezi ne gidiyoruz acaba hicmi konuşmayacak 🥹ne zor şeymiş cocuk büyütmek hwrgun düşünmek böyle