nurzngnn ben yeni doğdugunda alıştırmıştım emziğe çok güzelde tutmuştu. 1 yaşına kadar emdi emziğini. Diş yapısı bozulmasın diye , büyüklerimde yanımdayken emziğini sakladım ve öyle alıştırdım hiç zorlanmadım bi kaç gün mızıkdadı ama çok kolay bıraktı. Başlamaktan ve bırakmaktan korkmayın. İnsanoğlu herşeye alışır yokluğuda varlığada.. kolayınıza nasıl geliyorsa öyle yapın