buseee1105 6aylıkken kullandık 1 gece boğazı kızarmıştı diye verdi acil dr u. ben de 5 damla verdim o gece deliksiz uyudu saat başı kalkan kızım sabah da sersem gibiydi ödüm patlamıştı başlık açmıştım hatta. kendi druna da sordum yan etkis yaptığı için vermedim bir daha. aslında alerji ilacı ama rahatlarsın öksürük kaşıntı vs yapmasın diye veriyolar