Kızımı bugün çocuk ortopedi doktoruna götürdüm düz tabanmış ama 4 yaşa kadar normalmiş dedi doktor içe basma içinse 8 yaşına kadar düzelir düzelmezse tekrar kontrol farklı tedavi uygulanacakmış.Fakat doktor ayakkabı önermedi ayakkabılar sadece psikolojik etki ediyor dedi yada böyle otursun bunu yapsın diye öneride bulunmadı kafam karışık