psikologannem Merhabalar, emzirmeyi 24,5 aylıkken sonlandırdım ve pişman oldum. Bende uyku sorunlarımız yüzünden emerek uyuduğu için ve sık uyandığı için sonlandırmıştım. Emzirirken hiç antibiyotik kullanmamız gerekmemişti. Bitince bir hasta oldu tam 1 ayda ancak geçti, çok pişman oldum çok. Keşke 3 yaşa kadar devam etseydim diyorum. Kolaylıklar diliyorum, kendi iç sesinizi dinleyin. Ben bu konuda biraz başkalarının etkisinde maalesef kaldım. 2 yaşı kriter görüyor insanlar; ama daha uzunda olabilir.