Merhaba bebeğim 15 aylık. Emzirmeyi çok seviyorum fakat bebeğimin gece uykusu da öğle uykusu da max 1 saat. Gece saat başı uyanıp emiyor. Öğle uykusu da eğer 1.5 saat ise muhakkak 4 kez uyanır emer ve geri uyur. Çoğu zaman uykusunu alamadığı için huzursuz oluyor bence. Emzirdiğim için düzgün ek gıda da almıyor. Çocuğumun uykuları düzelsin istiyorum ve ben de düzgünce uyumak istiyorum artık 15 aydır uykusuzum resmen. Emzirmeyi çok seviyorum ancak bu gidişle 18 aylık olduğunda sonlandıracağım. Ne düşünüyorsunuz bu konuda siz emzirmeyi bırakınca uykular düzeldi mi?