mislina2 Menenjit aşısı hakkında bilgilendirme yapar mısınız ilk dozunu yaptırıfk doktormuz 3 doz önerdi.
ciray mislina2 merhaba, evet iki tane aşı türü var menenjit için nimenrix ve bexsero. 2 yaşından küçük bebekler için 3 doz öneriliyor. 3. Ayda-5.ayda ve 13. Ayda olmak üzere üç doz planlanıyor. Bu aylar değişkenlik gösterebilir ama genellikle böyle planlanır.
ayseguloget mislina2 benim doktorum 6 doz önerdi Nimenrix 3, 5, 15 aylıkken Bexsero 4, 6, 18 aylıkken 1 doz yaptirdik 4 gun sonra 4 aylik onuda yaptircam yani hepsini yaptircam
gizsen mislina2 yan etkisi oldu mu? Kızım da vurulacak 3 aylık, ateş uykusuzluk huzursuzluk falan yaptı mı? ciray bekt55_ ayseguloget ayseguloget
ayseguloget ciray benim doktorum 6 doz önerdi Nimenrix 3, 5, 15 aylıkken Bexsero 4, 6, 18 aylıkken 1 doz yaptirdik 4 gun sonra 4 aylik onuda yaptircam yani hepsini yaptircam 3 doz yazmissiniz ama ondn yazayim dedim
ciray ayseguloget evet iki aşı olunca totalde altı doz. Ama genelde aynı anda yapılıyor ki biz aynı anda yaptıranlardanız. Burada bebeğin durumuna göre doktor farklı kararlar alabilir. İkisi de menenjit olduğu için üç doz olarak yazdım, toplamda altı doz esasen.
ciray ayseguloget evet aynı tarihte yaptırdık. Biri bir bacağa diğeri diğer bacağa şeklinde 3. ve 5. Ayda 4 doz yapılmış oldu, şimdi 13. Ayda kalan 2 doz yapılacak
ciray gizsen ateş ve huzursuzluk yaptı bizimkinde. Calpol verdik o gün 2 kere. Gece de devam etti huzursuzluğu Ertesi gün geçmişti, sonrasında bir sorun yaşamadık çok şükürler
ciray gizsen ilk dozlarını 3. Ayda yaptırdık. 3. ayda başka aşı olmadığı için en uygun genelde 3. Ay oluyor ama doktorunuzla planlamanız daha uygun olur
aysenuraydin mislina2 merhaba bizim doktorumuz 7. 9. 13. ve 21. ay şeklinde önerdi küçük yerde yaşadığımız ve göçmen nüfusu olmadığı için geç başladık 7. ayda bexsero yaptırdık(nimenrixi istersek yaptırmayacağımızı söyledi yaptırmadık) 9.ayda ikinci dozu 13.ayda nimenrix ve 21.ayda tekrar bexsero yapılcak ayrıca aşıdan sonra aşı yerinde şişlik ve gece boyu aşırı huysuzluk oldu ama ertesi günü geçti🫠
gizsen ciray doktorumuzda 3. Ay planladı ama devlet aşıları çok yordu kızımı ateş yaptı tam 2. Aya girdiğimiz gün oldu çünkü acaba menenjiti 3. Ayın ortasında mı yaptırsam diyorum büyür biraz