Kızlar ben bir dişime kanal tedavisi yaptırdım doktor ¾ kere ilaçlayıp geçici dolgu koydu ama yok agrısı tam anlamıyla geçmiyor. En son ilaç koyup bir ay sonra gel normal dolgunu koyacagım dahada anlamı yok gibisinden konuştu. 2 hafta sonra gideceğim ama o dişim agrı yapıyor agrı kesici içtim düşünün. Şimdi gittigimde normal dolgu yapmak isteyecek ama dişim ağrıyor demekki birşeyde hata var. 5.5 bin ödedim bide ne yapmam gerekiyor