Kızlar bebeğim 11 aylık olacak dün akşam ateşi 38.1 oldu bi anda duş ve calpolle geriledi gündüz bişeyi yoktu fazla sadece iştahsız bi kaç zamandır yani emiyor ama ek gıda istemiyor akşamüstü yine ateşi çıktı tit ve idrar kültürü verdik muayene oldu şimdilik bişeyi yok ama akşamüstünden beri yine subfebril ateşi var 37 lerde gezinen şu an 38.1 duş aldırdık biraz gerilemişti henüz calpol vermedim sizce kaç olursa vereyim bir de akşam çıkıyor tükürüğünde artış var eller sürekli ağzında ama ısırdığı için tam bakamıyorum diş var mı diş ateşi böyle mi oluyor bilginiz var mı?