Minahanzade LiYaRzuU Ay evet tay tay yaptırınca daha da sinir oluyor en iyisi kendi haline bırakmak. Parka götüreyim ben de artık :)
T-24 Merve20 tabi sizi gayet iyi anlıyorum her anne ister cocugunun gelişiminin zamanında olmasını benim oğlum 10 aylık oturamıyor devamlı hastanelere git gel yapıyoruz araştırılıyor
Oznur Merve20 8. Aydan beri tutunup kalkıyordu ama yürümesi 15. ayı buldu daha da oyle aktif değil yürür merak etmeyin😊