Kizlar oglum 22 aylik. 3 gündür atesliydi azi dişlerini cikariyor diye. Dogal olarak ben de zihinle uyutuyordum. Bu sabah ates olayı bitti ama vücudu baştan aşağı buz koymuşsun gibi soğuk. Ama öğlen sırtı baya bi terlemisti. Ates ölçerle alnindan ölçüm yaptim 36.4. Kollarına tuttum öyle ölçüm yaptim 35.6 çıkıyor. Ilk defa böyle bisey yaşıyorum biraz korktum. Acaba gece zibinla uyutunca üşüttü mü? Bu arada sesi de catallasmis yani. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle. Rahatlatın beni 😓