zulfiyecandan Hanımlar iyi geceler, sizin bilgilerinize çok ihtiyacım var kızım 14 aylık ve 7,5 kilo kan tahlilleri güzel ama hiç bişey yemiyor ne ben versem ne de kendi yesin tekniği yemiyor yine de iştah açıcak kesin bir şurup damla öneriniz var mı
hellokitty8 zulfiyecandan benimkide böyle zayıf ama sağlıklı olması daha önemli sağlıksal bi problemi yoksa kilodur alınır verilir , benimki de 2 yaşında mesela yemiyor yediremiyorum 11 kilo doktor zayıf diyor. vitamin surubu falan yazdırabilirsiniz doktora sorup
annelendik zulfiyecandan instagramdan takip ettiğim çocuk doktoru besin mayasını öneriyordu denediniz mi, iştah açıyormuş
adenlina_56 zulfiyecandan merhaba cocuk doktoruna muayene olun persentil altında oldugu icin ya özel mamalardan vericek ya da gastroentorojiye yönlendirecek ama mutlaka kalorisi yüksek mamalardan bahsedin doktorunuza kakaolu muzlu cilekli vanilyalı oluyor bildiğiniz meyveli süt gibi kullanmaya başlayınca kilo alıcak bu yaslarda ihmal etmeyin gelişimi cok onemli
zulfiyecandan hellokitty8 vitamin şurup var ama demir b12 falan ben kendim argivit kullandım bi şişe etki etmedi
sonmel hellokitty8 14 aylik olup 7,5 kg olmasi artik saglikli bir sey degil :( benim kardesimde zamaninda boyleydi simdi koca adam oldu gayet saglikli neredeyse 2 metre boyunda baba yigit. Ama 1 yasindayken felan asiri zayifdi hatirliyorum 🥹 anne icin cok zor bir sey insAllah istahi acilir saglikli bir sekilde kilo alir bu bebekte
zulfiyecandan adenlina_56 ben hiçbir mamayı içiremedim çocuğuma kesinlikle içmiyor biborana değil suluğuna katıyorum bi şekilde içirebileyim diye başka bi tat gelince geri çıkartıyor ama denemek lazım bir ümit
12betul sessi bu alerji şurubu yan etki olarak iştah açıyor . Çocuğu sinir hastası yapıyor . Kullanmayın kullandırtmayın lütfen . Ben halt ettim bilmeden sağlık ocağı doktoru önerisi ile kullandım . Çocuk doktoru çocuğunu gerizekalı yapmak istiyorsan devam et dedi . Yapmayın ne olur
zulfiyecandan alpmoms94_ alpmoms94_ umca hasta olunduğında kullanılan şurup değil miydi içinde alkol olduğunu duymuştum
sessi 12betul bende bırdan okumuştum iki tane profösör hocamıza danıştım çocuk doktorumuza da danıştım inanamayın demişti zaten geniz eti vardı oğlumda sürekli alerji ilaçları kullanıyordu
zulfiyecandan Dygosmn1 deneyeceğim, vitaminlerini bile ağlaya sızlaya içirebiliyorum inşallah içer teşekkür ederim
Prensesannesi32 zulfiyecandan 35+6 da 2430 gram doğduk 1 yaşında 7.5 kilo idik alerjik bebektik sut ürünlerine ve yumurta sarısına 20.aydan sonra alerji geçince raporlu mama kullanmaya başladık 8.5 kilo iken başladık kullanmaya 6 ay öncesi diyim suan 10.3 gram olduk 27 aylik olduk mamaya bir sans ver derim biz çikolatali olarak kullanıyoruz çok severek tüketiyor doktora bahset düşük kilolu zaten yazar allah yardimcin olsun gerçekten zor annelik benim ki de iştahsız herseyi yemez seçici davranır