betic İskenderunda palmiyede doğum yaptım süleyman aslanda çok memnunum ama simdi cocugun takibini kime yaptıracagımı bilemedim var mı tavsiyeniz gelişim de olur iskenderun anneleri ses verin lütfen🙏