Senaoz21 Genelde devlet/ şehir hastanelerinde direkt endokrine randevu alamazsınız. Önce çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüne muayene oluyorsunuz, oradaki doktorlar uygun görürlerse endokrin yada başka bir bölüme kons atıp yönlendirirler; yada yeşil alan açıp randevu alıp tekrar gelmenizi isteyebilirler. Küçük bir ilçede yaşıyorsanız aksi de mümkündür tabi ama geneli bu şekilde