Merhaba anneler
Kızım 2 yaşında otokoltugunu değiştireceğim. Arabada uyurken sürekli kafası düşüyor kraftın cok eski bir modelini kullanıyoruz kuzeninden kalmıştı. Uzun yolculuklarda özellikle uyku konusu cok sıkıntı olmaya başladı yeni bir otokoltuk alacağız önerilerinize açığım 0-36 olabilir kardeşi gelirse onda da kullanırım🥰