zeyno0904 10 aylık oluyoruz yarın ama bizde ciddi gece uykusuna geçiş problemi yaşıyoruz 9 da uyuyan kızım 11-12 de uyuyor ve ağlaya ağlaya uyuyor sürekli yanımda durmak istiyor tuvalete gidemiyorum duşa giremiyorum görmediği her an çığlık ata ata ağlıyor gezmeyi çok severdi dışardada durmuyor bebek arabasından atmaya çalışıyor kendini kucak istiyor koltuklara tutunarak yürüyor emekleme yi azalttı hep koltuk kenarlarında 🤦🏽♀️bide yeni huyu saçını yoluyor ve tokasını alıp yemeye çalışıyor