canan6668 ElisaMom_ oyle mi askom valla hiç dikkat etmedim ama baya gitti gene bana gende güzel şimdi küçük delik olmaya başladı yiprandigida belli
ElisaMom_ canan6668 öyle kuzum valla bende buna dikkat edip kullandım kaç sene kullandım yıprandı çok yıkamaktan şimdi doğuma yakın yine alıcam
canan6668 ElisaMom_ cocuklarla né kadar Dikkat edersen et illa yıpranıyor asko ne kadar zamanın kaldı ne zaman geliyor minik ❤️🌸
uykusuzanne__ canan6668 pazarlara baktın mı canım Burdaki pazarlarda halı satıyorlar ve dediğin gibi örtüsünü de satıyorlar olmazsa Türk marketlerinde bazen getiriyorlar oralara bak
canan6668 uykusuzanne__ Hic bakmadım asko yoktur diye düşünerek pazara Türk mağazasına felan Ama bir ucuzlukcu gibi bir Türk mağazası var oraya sorayım