Merhaba 1 yaşındaki bebeğimin 3 4 gün boyunca ateşi cok yüksekti sonra ateş bitti döküntü başladı doktor 6. Hastalık olduğunu söyledi . Ateş bitti ama bebeğim çok istahsiz ek gida yemiyor bile mamasını normalde her seferinde 125 150 civarında yerdi simdi 50yi zorla yiyor siz de bebeklerinizde bu durumu yaşadınız mı?