AYaseminA54 Oğlum 3 aylık bugün huzursuzluğu için hastahaneye götürmek için hazırlıyordum bezini değiştirirken mukuslu kaka yaptığını farkettim tamamen tesadüf doktora soyledim ve rota virüsü kapmış ateş falan olurmu
Zeynephsy AYaseminA54 görümcemin kızı oldu baya kötü oldu o İshal kusma ateş ama bebekten bebeğe fark gösterebilir
Deletedmom54 AYaseminA54 benim yiğenim geçirdi 4 yaşındayken.hastanede yatmıştı.kusma,ishal,ateş yüzünden götürmüştük hastaneye.
Etmeninannesi AYaseminA54 içinizi rahat tutun çok tehlikeli bir hastalık değil sadece geceleri çok huzursuz oluyorlar şimdiden kendinizi hazırlayın maalesef 🤦🏻♀️ bize doktorumuz en kötü ishal olur demişti susuz kalmasın dedi ishal devam ederse serum takiliyormus eğer sütünüz varsa bol bol emzirin hastalığı geçirmesi daha kolay oluyor geçmiş olsun 🙏🏻🙋🏻♀️
AYaseminA54 Zeynephsy ilacı yok dedi zinco verdi. Gece genelde ateşlenme oluyor o yüzden tedirginim 1 haftada geçer dedi
AYaseminA54 Etmeninannesi ben hazırım ama uykuma yenik düşmekten korkuyorum maalesef çok kusmuyor bugün sanırım ilk gün ishalde dün vardı insallh kötü olmaz 😢
Deletedmom54 AYaseminA54 biz bilemedik ama evde 2 gün normal hastalık diye yatmıştı.sonra kötü olunca götürmüştük.sizinki demekki çok başında tedbir almış doktor ne güzel.sizede çok geçmiş olsun 🙏🌸
Etmeninannesi AYaseminA54 emin olun yenik düşmezseniz oğlum domuz gribi geçirdi hayatımda geçirdiğim en kötü 3 geceydi ama yapicak bisey yok zaten o uyulmadığı için sizde uyumuyorsunuz biz eşimle nöbetleşe uyumuştuk 3 gece
AYaseminA54 Deletedmom54 çok teşekkür ederim aslında bas kaşıntısı için gittim bu çıktı çok şükür herseyde vardır bir hayr
AYaseminA54 Oglusannesi98 aslında ben başını kaşımaya çalısıyordu gece 3 te başladı sabahta devam edince bas yada kulak agrısı dıye gittim kulak temiz dedi başıda diş i için olabilir dedi bende ek olarak sabah yaptığı kakasını söyledim ayrıca değişik olduğu için fotoğraf cektim 🙈öylece kaka tahlili istedi
Ada1311 Canım sadece kakaya göre teşhis garip geldi. Şiddetli yada uzun süreli kusması olması lazım. Ishal olur yediği gibi çıkar ateş zor düşer sürekli çıkar. Ve bol sıvı alması gerekir. Ve genelde yatis verip serumla tedavi eder
Balkiz AYaseminA54 neden hastaneye yatırmadı çok fazla su kaybı oluyor benim bebegim 2 aylıktı gecirdik ishal kusma vardı sıvı kaybından ateş vardi ve 1 hafta sıvı takviyesi aldı hastanede 3 aylık bebek o kadar sıvıyı karsilayamaz rota virüsü ise bence tekrar doktora götürün