Selamlar
Oğlum bugün 19 hafta 3 günlük.
Demir ilacına başlamıştık 4. Ay ile birlikte. İlk günler çok huzursuzluk oldu ama alışır zamanla dedikleri için Vgfron))) kullanmaya devam ettik.
15 gündür kullanıyoruz.
Son bir iki gündür çok kötü olmuyordu. Aç karnına veriyorum 07:00 gibi uyanınca yarım saat sonra besliyorum. Yine aynı şekilde verdim 14:00 gibi kustuğunda kırmızı turuncu bakır gibi parçalar vardı boyalı gibi böyle. Çok korktum ama demir olduğunu düşündüm. Evet biraz saat geçmişti ama demirin de oksitlenmeyle bu renk olabileceğini düşündüm.
Sonra kaka yaptı, kakasında bir iki nokta şeklinde kırmızılık vardı. Posa gibi ama böyle.
Eşimin çocuk doktoru arkadaşlarından biri ikisinin de kan olabileceğini söylemiş ama oğlumun genel durumu iyi, keyifli. Genelde günde 2 kere kaka yapıyor.
Ama kakalar çok gürültülü. Bir diğer doktor arkadaşı da inek sütü alerjisi olabileceğini söylemiş. Demiri de bırakın demiş,
Şimdi alerji için ilgili bölümden randevu aldık ama canım çok sıkıldı.
Belki daha önce okuyanlar vardır 28 günlükken yoğun bakım yatışı yapılmıştı oğlumun. Anne sütü reddi ile başladı, aşırı kusma. Doğum kilosundan 100 gr üzerine aldı sadece. Mamaya da çok karşıydı etrafımdakiler beslenemedi bebeğim. Neyse bunlar işin detay kısımları.
Ben hala sağıyorum ve vermeye çalışıyorum ama ilk doğduğunda da kötü oluyordu anne sütü alınca huzursuzlanıyor.
Mukus da vardı kakasında şuan tüm ihtimaller beni çok korkutuyor hastaneye yatmak, mukuslu kaka, kusma, hele kan. Yeniden hastaneye yatma fikri beni çok çok kötü yapıyor
Yaşayanlarınız varsa benimle tecrübelerini paylaşırsa çok mutlu olurum 😢 umarım sadece demirden falandır….. büyük oranda mama ile besleniyor, apt***mil. Şimdiye kadar sorun olmadı yoğun bakımda susuz kaldı dediler alerji testi için küçük dediler. Mamaya başlandı oğlum toparlandı.
Bebek reflüsü tanısı kondu. Tam her şey düzeliyor derken çok ama çok korkuyorum