Kızlar allah aşkına benim gibi hisseden varmı ya ikizlerm var 2 yasnda bakn sabahtan aksama ya kavga ediyolar ya bagıryolar biseyleri tutturuyolar sürekli onlar neysede ben arrk vücudumun bile benden çıktgını hissediyorum 24 saat sürekli üstümdeler yapışık şekildeyz otursam bile gelip tepeme cıkıyolar yatsamda tepemdeler üstümdeler hep artk bunalyorum bedenime bukadar cok temasta usandryo yoruyo beni cocuklar uyudugnda inanın kimsenin parmagyla dokunmasnı bile istemyorum artk benim gbi hisseden var mı ya yoksa deliriyomuyum gün gectikçe