hilalella Merhaba, ben bahcesehir 2.Kısım’da oturuyorum. İki kısımda da guzel yerler var. Bahcesehir caddesini biliyor musunuz testili kizlar diye geciyor onun alt kismi 1.kısım, ust kismi 2.kisim olarak geciyor ama baya genislettiler cok genis bir alan. Baktiginiz yerleri soylerseniz yardimci olmaya calisayim