Kızlar 3 günlük ikinci bebeğim. İlkinde çok hatalar yaptım zar zor 6 ay ittire kaktira azcık emzirebildim ama bunda yapmak istemiyorum emzirmek istiyorum. Genel bilgileri biliyorum ama gercekten fiziksel olarak birinin yanında emzirme desteği mi vermesi lazım bilmiyorum çok karmakarisik korkular icindeyim. İki günde meme reddi oldu sütüm az biberondan iciyor mecburen memeyi emmeyi birakti bugün. Eds siparisi verdim o gelicek silikon uç aldim onla denedim olmuyor olmuyor olmuyor genel bildiğimiz her seyi biliyorum ama insan yine de napcagini sasiriyor. Emzirme danısmanıyla çalisan oldu mu hiç faydası olur mu acaba? Daha cok erken ama umudum zedeleniyor korkuyorum düzeltemicem yine ayni seyler olucak diye