Merhaba 7 aylık bebegim ilk deniz tatilimiz, ama biraz zor geciyor cok tecrubesizim acaba siz nasil yaptiniz ? Esimle kucagimiza alıp soktuk sonra sudan ciktik havlıya sardık sonra gidip tuzlu sudan arındırmak icin su tuttuk, havlusu ıslandıgı icin mecbur kendi havlumu verdim neyse sonra üstünü degistirdim oda ayrı bi zor oldu hic durmuyo, sonra ben ıslak oldugum icin kucagima alınca o yine ıslandı… yani napcaz böyle bilmiyorum siz neler yapiyorsunuz ? Bide saat kacta soksak denize su biraz soguk geldi hastalır mı korkıyorum