Doktor yok yarın da tatil hemşirelere pek güvenemiyorum açıkçası ilgisizler sordum ama olabilir diyip geçiştirdiler içim rahat etmedi
Bebeğimin gece uykuları ağır normalde de bazen 4 saat beslenmediği oluyor uyandırmak için zorlamıyorum kilosu falan gayet iyiydi ama şimdi hasta olduğu için çok sık emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor ya normalde acıkınca kendi uyanır ama hasta olduğu için içim rahat etmiyor
Aşırı yorgunum sırf emzirmediğim için uyuyamıyorum