yemreninannesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan yok doğum lekesi olamaz ki kalıcı olmuyor mu doğum lekesi 3 yaşında bu arada olsa zaten şimdi de olmazmıydı
yemreninannesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan darbe gibi de değil böyle kırmızı olıyor ilk sonra koyulaşıyor