beyziii42 Doktor gazomix diye bir şey yazmış bugüne kadar iyi gidiyorduk bugün asla durmadı karnı çok şiş günde 3 defe yazmış acaba daha fazla kullanabilir miyim ya da önereceğiniz başka gaz damlaları var mı
asmingul487_ beyziii42 sahsen bn ogluma aldim nurvsy mi neydi adi aksine oglum daha cok sancılandi o kiraz çekirdeği kemeri aldim o da yok fayda etmedi artik saldim 4 ayimza girdik hala ikinir ama idare ediyoruz eskisi gbi deglz masaj ypmak zeytinyağı ile etki ediyor