mystery34 Bugün 2. Ay aşımızı olduk sabah ve sabahtan beri sürekli uyuyor sadece acıkınca uyanıyor ve gözünü açıcak hali Yok sürekli uyku halinde ateşi en fazla 37,9 oldu ama düştü calpol de vermedim. Sizler de yaşadınız mı bu durumu ?
Kuubra mystery34 ama yine de bi çay kaşığı calpol ver istersen canım benimki hiç ateş yapmamıştı ben vermemiştim
Tgbh28 @mystery34 evet canım benim kızımda öyle olmuştu sabaha kadar böyle devam eder yarına geçiyo merak etme. 2. Ay aşısı ağır oluyormuş ondan bu uyku hali. Ateşini sık sık kontrol et ince giydir kıyafetini ben 37.4 olunca calpol vermiştim çay kaşığıyla doktor öyle söylemişti sende verebilirsin.
glnaykt Benim kızımda da sürekli uyku yapmıştı ateş olmamıştı ama doktor ateş olmasını bekleme bebiş rahat etsin calpol ver 8 saatte bir demişti.
Seydakuzey 3 tane birden yaptıkları için ağır oluyor ondan uyuyorlar benim oğlumda uyumuştu 37.5 te calpol vermiştim sürekli baktım ateşine emdi uyudu hep korkma Bişey olmaz Allahın izniyle bende sabaha kadar başında beklemiştim 😊
Minik- Bizimki de dün yapıldı çok şükür ateşi olmadı ama dünden beri hep huysuz gündüz yarım saat uyuyor uyanıyor çok zor emiyor