Oylesinebirisi Merhaba kızlar bir sorum olacak gebelik testi başta görünür vaziyette çift çizgi çıkıyor ve yarım saatten fazla o şekilde duruyor ama sonra çizgi git gide kaybolması normal mi
Oylesinebirisi Yani kızlar kuralda yazıyor ya ilk 10 dk sonrasını önemsemeyin diye ilkte çift çizgi gördüm yarım saati geçtikten sonra 1 saat de olabilir çizgi gitmeye başladı orası önemli degil heralde degil mi?
Oylesinebirisi byzleyla ya canım yalancı pozitif olsa pembe çizgi bide sonradan silinmeye başlamasını anlayamadım
byzleyla Oylesinebirisi yeni testte dene bence yada acile git beta hcg ye baktır. Ben şüphelendim test yaptım silik çıktı acile gittim yaşancı gebelik olabilir beta çok düşük demişti dayanamadım tekrar test yaptım tek çizgi çıktı iki gün sonra tekrar acile gittim beta yükselmişti gebesin demişlerdi. Henüz çok yeni gebe de olabilirsin bazen testlerde yanılabiliyor
karpuz_ Oylesinebirisi görselde test pozitif ama kaybolma falan varsa bozuk olabilir belki. Kaç dakika içinde pozitif verdi