tln1 Kızlar bebeğim 6 Ay 10 günlük kakasında iplik gibi şeyler vardı çok fazla kimisi muz yediği için olmuştur diyor ama muzdan donra hiç böyle olmuyordu bilgisi olan var mı
pimpiriklianne43 tln1 evet canim muz yapıyor siyah iplik gibi şeyler hatta ben içine ceviz rendelemistim ertesi gün kaka simsiyah koştur koştur doktora gittim ceviz ve muz yapar dedi şimdi ne zaman ceviz versem kaka rengi degisiyor
didoece DuruAselEmr tln1 lifler onlar sıkıntı yapmayın Zana’la olmuyor artık bebek iyice sindirdiği için
tln1 Aseldurumom_ çok seviyor kuzum yine de dikkat ediyorum sabah kahvaltılarında lor peyniri tahin ceviz muz vermiştim 2 kere
twintwo Daha yakın bi zamanda bende yaşamadım senin gibi buraya post açmıştım korkma korkma muzun lifleri onlar😀😀
tln1 twintwo ayyy dedim bu ne görünce bide şimdi pişik oldu doğduğundan beri prima kullanıyordum çok pahalı diye molfix aldım minik minik su toplamış kızlar yaa mustela sudokrem sürüyorum ama iki gün dür 😕
twintwo tln1 benim bebiste de aynı durum var sıcaktan oluyor sanırım arko krem var ya ondan sur hemen kurutup geçiriyor su klasik arko krem