Ozlem2842 Normalde bakıcı derdim; çünkü bana göre kreş için çok küçük. Fakat küçük çocuğu olan ve kendi evinde bakacak olan bakıcıya net bir şekilde hayır derim bende. Alternatif bir bakıcı arayın, kendi evinize gelecek birini bulmaya çalışın. Bakıcının evini asla kontrol edemezsiniz. Giren çıkanı bilemezsiniz. Sizin çocuğunuz varken misafir ağırlasa, yatılı gelenler olsa ruhunuz duymaz. Böyle durumlarda da sizin çocuğunuzu ihmal eder. Evinin işini yapması, tv açması kaçınılmaz olur. Ben düşündükçe daraldım. Kolaylıklar diliyorum.