Selam hanımlar dün dışarıdan gelene kadar hicbriseyim yoktu eve geldim sol kasigimin orda özel bölgeye de yakın yer ağrıyor yürürken ağrıyor namaz kılıp kalkarken ağrıyor ve ayrıca özel bölgede altta değil tam böyle ustlerde sivilce gibi ama değil şişlik var, içinde bişi de yok cikaramiyorum sol kasigim dokununca bile ağrıyor genel cerrahiye randavu aldım ama merak ettim başına gelen var mı acaba az öncede eşimle sakalarken göbek deliğimden aşağıya sanki ip vardi orda bir gerildi bir canım acıdı çığlık attım 😐😅 bilgisi olan daha önce başına gelen var mı ya