Ozra İyi akşamlar arkadaşlar. 2 gündür tuvalet eğitmine başladık ama kızım sadece 2 kere çişini yaptı onuda altına ağlaya ağlaya. Suan da 12 saatt oldu hala tutuyor yapmıyor altınada tuvaletede yapmıyor. 1-2 gün daha denesemmi sizce bıraksam mı zararı varmdırı başına gelen çözümü olan varmı gerçekten çok yıprandım
Prensesannesi32 Ozra oyun şeklinde bebekleriyle konuşarak deneseniz onlarında tuvaleti gelmis gidip yaptıralım deseniz böyle böyle teşvik edici cümlelerle olabilir belki baktınız olmuyo daha hazır değil demek ki dersiniz ertelersiniz
OmerAsaf00 Ozra ilk 3 gün sadece etrafa işedi tuvaleti yakalayamadık. Sonra yavaş yavaş çişi öğrrndi ama kakasından korktuğu için yapmıofu tutuyordu. Ama zamanla düzeldi. Tuvalet işi çok zor 3 ay oldu ama hala arada bazen kaçırır. Bilerek yapar dışarıdaykrn yapmıo evde yembellikten bilerek söylemio
Atailknur Ozra kızımda 32 aylık bir ayı geçti hala uğraşıyorum gerçekten çok yıpratıcı bir süreç ben vazgeçmedim gündüzler düzene girdi gece kaçırmaları oluyor Ama hala. Allah yardımcımız olsun.
Ozra Prensesannesi32 neler denedik ama öyle nir inatlaşıyor ki sabah 8 de yaptı en son kaç saat oldu bana mısın demiyor
Prensesannesi32 Ozra rabbim kolaylık versin tuvalet eğitim süreci zor gerçekten 27 aylik olduk bizim 2 hafta oldu düzene oturttuk sayılır
Atailknur Ozra tuvaleti geldiği halde gitmek istememesi, inatlaşması, sürekli bir çamaşır, çarşaf yıkama döngüsü, halılardan çiş temizlemek gibi gibi şeyler.
amantanrimdidim Ozra benim oğlum 35 aylık çişi yapıyor çişte sorun yok söylemiyor ama kaçırmıyorda geceleri de kuru kalkıyor ama kakayı hiç tuvalete yapmıyor bugün sabahtan beri 5 6 olmuştur kakasını altına yaptı tuvalete oturtunca yapmıyor. 6 aylık bi bebeğim daha var inanın çok zorluyor bu tuvalet işi bazen sinirlerime hakim olamıyorum. Anlatıyorum b anlayışla karşılıyorum kızmıyorum ama sabırda bir yere kadar. Çok zor bir süreç oldu benim için