Kızlar 30 günlük bebeğim şuan hastanede yatıyoruz enfeksiyon kapmıştı 5.gündeyiz doktor şimdi taburcu etti ama karaciğer enzimininnyüksek çıktığını söyledi antibiyotik kestiler antibiyotik te yaparmış dediler buna benzet yaşayan var mı bebek bir aylık antibiyotik alan var mı kötü bişe mi mememi de bıraktı sağıp veriyorum ne yapacağımı bilmiyorum