organikirmik Bebeğim 7 aylık, 5′te tadımlarla başladık 2 aydır ek gıda alıyor yani. Ama düzen oturtamadım, bugün kahvaltı vermedim mesela. Doktorun verdiği kağıtta 3-4 öğün yazıyor
surprizbebe organikirmik 9 aylık oldu kızım. Ben kahvaltıyı hep verdim. Uyanır uyanmaz emziriyorum. En erken 1,5 saat kadar sonra kahvaltı veriyorum. Sonra uydururken yine emziriyorum. Kalkınca meyve yoğurt gibi ara öğün yapıyorum. Sonra uyku vakti gelince emzirip yatırıyorum yine. Akşam yemeği vakti de akşam öğünü veriyorum yemek şeklinde. Sonra gece uykusuna yine emerek geçiyor. Erken uyuturum
serendipity16 organikirmik bende o aylarda ek gıda verirken zorlanıyordum ama alışmanız lazım ki çocukta alışssın yemek yemeye ben hiç o aylarda 3-4 öğün vermedim ama kahvaltı veriyorum ara öğün meyveli bir şey sonra akşam yemeği çok sayılara bağlı kalmayın ayrıca mideleri küçücük siz az yedi diye düşünseniz bile onun için 2-3 kaşık normal bazen çok yiyecek bazen az yiyecekler onlarda insan aynı bizim gibi bi günleri bi günlerini tutmaz ama kahvaltı önemli bi öğün ki bence hazırlanması en kolay öğün eğer yumurta yiyen bir bebekse
bizdejantikizlardik organikirmik Düzen kurmakta zorlanmamıştım ben aslında. Çok önemli olan bir şey var ki masaya oturduğunuz her öğün bebeğiniz de oturup istediği kadar ek gıdasını alsın. Birlikte yemek yiyin mümkün olduğunca. Kahvaltı+süt yada mama desteği Akşam yemeği + süt yada mama desteği Bizde böyleydi. 9. Aya girdiğinden itibaren de öğünler arttı. Öğle ve ikindi vakti de eklendi.
cLearQueen organikirmik anladım. Ana oğün anne sutü yada mama zaten. Ama bence kahvaltıda da biseyler ver gunah acıkır
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan organikirmik olmaz öyle yemek ister ille o da saatlerini düzenli tutarsan tabi veresin gelmedi diye vermezsen düzene oturmaz
Pembepremses24 organikirmik Ay kız sende bendensin yanlızım hiç canım istemiyor bazen bende bir düzen oturtamadım
organikirmik cLearQueen acıkırsa süt var işte doyar 😅 doyacağı kadar hiç yemedi bu zamana kadar belki ondan çok düzene oturtasım gelmiyor
bebekdeniz @organikirmik bizimle beraber mutlaka sofraya oturuyor 11 gibi kahvaltı yapıyoruz, 4 gibi cevizli meyve karışımı, 7 gibi akşam yemeği 9 gibi uyuyor 🤷🏻♀️ (7,5 aylık)
cLearQueen organikirmik yavas yavas basla bence sonra cigneme bozukluklari ek gida reddi falan cok ugrasirsin
maygirl organikirmik aslınd asoyoe kndinizce haklısnız yemeyince insan stres oluyor duzende olmuyor.Ama yesere yemesede isterse 1 tatlı kaşığı yesin onemli değil.Ekbgıda tat bilmem tat alma donemidir zaten.Öğunleri teklif ede ede düzene girecek bu aylar buluyor ama oluyor.Zaten öğün düzeni baştan bilmeyen bebek gerckten o duzensizlikte gidiyor.Ha gercekten yemeyi sevmez arasi olmaz onu çok ikerleyen donemde anlarsınız.siz öğünlerini teklif edin.Listede belirtlen mktarlara takilmayin okadr ölcude coğu yemiyor.ne yiyorsa artık o zorlamadan.bu sekilde teklof ede ede ögübleri atlamaya atlamaya birazda yardım alarak doktrdan vs rsmen 15.ayda oturdu düzen ama ozamana kadr etkili olan tek sey yesede yemesede öğünleri atlamamaktı.
bebekdeniz organikirmik elma veya armut veya muz erik artık ne varsa işte 2 çeşit çatalla eziyorum üzerine ceviz rendeliyorum karıştırıp veriyorum. Kilosu az ise irmik de koyuyorum biraz. Her öğün farklı hazırlayıp yediriyorum beni de bu yoruyor valla 😣
organikirmik cLearQueen yiyor taneli şeyler. Ama doyacak kadar yemiyor. Yemeli mi ki bu ayda? Yani atıyorum bugün 1 kabağı haşlayıp yoğurtladım üstüne de kıyma koydum beğendi gibi bi şey. Kendi kaşığıyla şu küçük bebek kaşıklarıyla 3-4 kaşık yemiştir
zeynepbetl organikirmik bebeğim yaşına geldi yalvar yakar 2-3 kaşık yiyor öğününde taneli gıdayla bi derdi yok genel ılarak yemekle derdi var her bebek kendine özel ama kilo alımı yavaşlamaması adına her gün bu aylarda 3-4 kaşıkta olsa en az 3 öğün vermeyi deneyebilirsin bence
organikirmik cLearQueen 3 çay bardağı mı abu bizim doktor yarım çay bardağı dedi 😅 kontrole gidicez cuma günü günceller belki bizi. Maksimumunu değil de yemeli yememeli kısmını soruyorum aslında yese daha mı iyi olur bi kase yemeği mesela, ona göre bi düzen oturayım ben de
cbcad cLearQueen siz çocuk baktığınıza emin misin 3 yemek kaşığı o ayrıca yemeyen çocuğu zorlamak ilerde yemek reddine sebep oluyor yani yese de sıkıntı yok yemese de bu kadar kasmanın anlamı ne
cLearQueen organikirmik bana prof cocuk gastro oyle demisti… yeseler iyi tabi de bazi cocuk yemez yapcak bisey yok
organikirmik maygirl doğru diyosunuz düzeni bilsin sabah uyandı mı kahvaltı yapılmalı bilsin, yarın başlayayım ben de 🧡
organikirmik zeynepbetl kahvaltı, ara öğün (meyve vs) ve öğle/akşam yemeği şeklinde olur herhalde dimi
organikirmik huma216_ yumuşak şeylerden başlayabilirsiniz ya pirinç, bulgur daha iyi oluyor mesela onları veriyor musunuz