Arkadaşlar merhaba bebeğimiz 6 günlük, sarılık değeri 14.4 çıktı ve doktor her öğünde 60 ml beslenme yapmamı söyledi. 30 memeyse 30 mama şeklinde. Bebeğime 60 ml beslenme fazla mı? Çocuk sürekli emmekten halsiz gibi. Bu durumdan korkmalı mıyım başına gelen var mı çok stresliyim