Kızlar çok kötü bir geçiriyorum bebeğim 2 aylık kanında enfeksiyon çıktı o yüzden 3 gün serum yedi bufun 4 gün damar yolu açarken doktor çok ağladı sonra serum odasına giderkende. Çok ağladı serum takıldı sırt üstüydü birsen ağlamaya başladı aşırı derecede bende kucsgıma aldım ve rengi morardı sesi gitti 🥲 doktor geldi okjişen verdiler midesini aspire ettiler kusmugunu yutmuş dediler çok kötü bir gündü gözlem amaçlı hastanedeyiz başına gelen varmı nelere dıkkat etmeliyim aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum ama burda çok aşırı ağladı o ara Kusmugu genzine kaçtı galiba 4 gündür zaten her beslenme sonrası kusuyorru bugün böyle oldu çok üzgünüm kusmuk ciğerlerine kaçmış dedi doktor ama as dedi şu an serum takılı besledim yine çok az kustı