GmzSnn Bacı ucuz istiyosan o markonun karşısından akdereye geçiş yapan yokuş tarafında bebek mağazası warı baya ucuz herşeyi
GmzSnn theQueen manaw faLan wardı hatta yanında kapandımı biLmiyorum yakLaşık 5 senedir o tarafa hiç gitmedim ama mağaza açıktır haLa