aysegul466 Benim ıpl cihazım var ama kullanmaya biraz çekiniyorum emziriyorum şu anda bir sorun sıkıntınyaratır mı acaba? Sezeryan oldum dikişimin etrafına yada üzerinde problem olur mu
ayisit aysegul466 emzirme dönemi hormonlar değişken olduğu için yapacağınız işlem işe yaramaz. Sezaryen yeriniz iyileşmediyse de kullanmayın.
organikirmik aysegul466 yeterince çalışma yok emziren annelerde. + Olarak hormonlar sebebiyle çok da işlemeyebilir. Ben kullanmıyorum o yüzden
aysegul466 organikirmik teşekkür ederim bende bilemedim başlayacaktım ama sonra vaktime yazık olmasın dedim