benanne13 alpmomssss tetagil bizim işimize cok yaradı bir de elinizi soğuk suyla sıslatıp kendiniz ovalayabilirsiniz
pembemontluleyla alpmomssss evet çok zor gerçekten ya, etindeki beyazlık da geçmiş bizim ne oluyo anlamadım ben.
defnesmom3 alpmomssss kız daha dur keşke bir ile kalsa benim kızın 10 ay sürdü 10 ay her gece uyanmasa da uyandığı geceler tozu sürünce damarlarına kaldığı yerden devam etti uykusuna en çok uyku da yakaliyodu ağrısı gün içinde iyiydi mesela
alpmomssss defnesmom3 atak haftasında şuan onun da mızırdaması var . Gün içinde iyi yine elleri kulağında . Söylediğiniz gibi gece uykusuna geçince başlıyor . Havuç falan veriyorum kemirsin diye
defnesmom3 alpmomssss güzel aynen atak haftaları bitecek gibi olmuyo o bitiyo sendrom başlıyo Allah yardımcın olsun bacım hem diş için hem atak haftaları için