Defneemomm1 Kızlar selam kızım 22 aylık 12.5 kg herkes zayıf diyor bence değil persentil diye bir şey var ama inanın bunaldım cidden doğduğunda 2400 kg o kadar zorlandım ki ağladığım yetemiyor muyum dediğim çok oldu az mı sizce
guldenurcinar Defneemomm1 4 yaşına gitmek üzere olan kızımın 13,5 kilo olması ☺️☺️ Kimseyi takmayın boşverin herkes her şeyi söylüyor önemli olan sağlığının yerinde olması zaten sıkıntılı bi durum olsa siz bunu farkedersiniz yada doktor söyler
dilos53 Defneemomm1 kimseye kulak asmayın siz benim de iki kızım da herkese göre zayıfmış ama doktorumuz çok iyi olduklarını söylüyo o yüzden saldım kimseyi takmıyorum boşverin siz onları
JuliJuli06 Defneemomm1 millete bakacak olsan kilolu olsa obez derler az yedir ne yedirip sisiriyosun cocugu hastalik olur derler, zayif olsa niye yemek yedirmiyosun cok zayif hastalik olur derler🤦🏻♀️ her halukarda bisey derler ve kilosu normal bu arada
blueberryyy__ Defneemomm1 yiğenim de 23 aylık 13 kilo normal yani bence zayıf da durmuyor sağlıklıysa sorun değil ya bence kilo olayı üzülmeyin
guldenurcinar Defneemomm1 kimse anlamaz bizim moralimizi bozduklarıyla kalıyorlar o yüzden canınızı sıkmayın.
1babyannesi Defneemomm1 23 aylık 10.500 gram gayet normal demişlerdi ve hiperaktif aşırı hareketli çocuğum yese eritiyor en azından sağlıklı ve obez değil bence takılmayın