esoyiigit benimde bebeğim 21 günlük emin ol süreç hepimiz için aynı zor ama geçici, şuan mastit oldum aynı zamanda sezaryen yerimde enfeksiyon ve açılma var🥲pozitif kalmaya çalışıyorum 28 aylık bir kızım daha var ne uyuyo ne susuyo sürekli sağolsun ağlıyor, sürekli sabır çekiyorum