hepoyleolurzaten___ Kizarmisdondurma arçeliğin bütün ürünleri pişmanlıktır çamaşır makinesinden ne çekiyorum ben
gmzzytn Arçelik kullanıyorum gayet memnunum ben de 2 seneden beri var ama bir kere bile dışarı çamaşır sermemişimdir aktif kullanan biriyim kurutması mükemmel arkadaşlarım hep başka markalar aldı annem öyle ama hiç memnun değiller
kubra00k Arçelik. 2 yıldır hergün kullanıyorum. Günde bazen iki üç kez çalışır.. canım makinem ya bazen temizlemeye üşensemde bana hiç kırılmadı🤣 şaka bi yana çokkk memnunummm
Minnakordek Kizarmisdondurma benim Arçelik ben hiç sorun yaşamadım belki düzgün ayarı bulamamissinizdir yazık ya Çözelim sorunu 😂
Antalya0703 MssKrks çamaşır makinam bosh ama daha uygun fiyatlı olsun diye kurutma makinamı vestel aldım çok şükür 2yıldır kullanıyorum yaz kış bi sorun yaşamadım uzun ömürlü olur inşaallah☺️ kışın kurutmaya atıyorum yazında dışarda kurutup 10dakika havalandırmaya atıyorum toz tüy bişey varsa toplasın diye
MssKrks Antalya0703 Teşekkür ederim, inşallah sıkıntısız kullanırsın ☺️ benimde çamaşır makinem Bosch acaba kurutmayıda mı Bosch alsam diye düşündüm ama fiyatlara baktım çok pahalı geldi
26merve26 MssKrks bosch kullanıyorum 2 seneden fazladır seri 4 çok memnunum diğer makinelerimde bosch olduğu için bunu da bosch aldım
MssKrks 26merve26 Teşekkür ederim. Benimde çamaşır makinam Bosch kurutmayıda alsam mı diye araştırdım da forumda bazıları tam kurutma yapmıyor lastik yerleri nemli kalıyor falan yazmış sizde öyle bir sıkıntı oldu mu
Muhammet MssKrks kanki uğur hem efsane hemde maliyet olarak çok düşük ısı pompalı çok çok paralar vermene gerek yok az parayla çok kalite